509-003-726

Definicje

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

Klient/ usługobiorca – osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych/ osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną, która korzysta lub z serwisu pogotowieagdrybnik.pl podmiot będący stroną umowy o świadczeniu usług pośrednictwa, który zobowiązuje się do przestrzegania niniejszego regulaminu.

Regulamin – niniejszy regulamin serwisu pogotowieagdrybnik.pl wraz ze wszystkimi, wymienionymi w jego treści załącznikami. Serwis – ogół funkcjonalności udostępnionych przez Usługodawcę pod pogotowieagdrybnik.pl. Strona – Usługodawca i Klient, o ile Regulamin nie stanowi inaczej.

Usługa (Usługi) – wykonanie usługi świadczonej przez Usługodawcę drogą elektroniczną, polegającej na przekazywaniu danych na indywidualne żądanie usługobiorcy, świadczonej b obecności stron, gdzie dane są transmitowane za pośrednictwem sieci publicznych w rozumieniu prawa telekomunikacyjnego.

Usługodawca – Serwis AGD z siedzibą w Mikołowie, przy ul. Podleskiej 70, 43-190 Mikołów o numerze NIP 6342654676, o numerze REGON 241886563

Umowa - umowa zawierana pomiędzy Usługobiorcą i Technikiem (w której serwis pogotowieagdrybnik.pl nie jest stroną), dotycząca realizacji usługi naprawy sprzętu AGD w związku z przekazanym z

Usługobiorcy zgłoszeniem dokonanym za pomocą formularza zgłoszeniowego lub poprzez wykonane połączenie telefoniczne.

Technik - niezależny od serwisu pogotowieagdrybnik.pl podmiot będący osobą fizyczną, osobą prawną albo jednostką organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej, który świadczy usługi nap

przekazywane są dane Usługobiorcy i który zawiera Umowę bezpośrednio z Usługobiorcą.

Informacje ogólne

Domena pogotowieagdrybnik.pl i jej poddomeny są serwisami internetowymi, których właścicielem jest firma Serwis AGD, z siedzibą w Mikołowie przy ul. Podleskiej 70.

Niniejszy regulamin określa zakres i warunki wykonywania przez serwis pogotowieagdrybnik.pl usług świadczonych drogą elektroniczną.

Niniejszy regulamin jest zgodny z warunkami Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z póź. zm.).

Korzystanie z serwisu:

  1. przy użyciu formularza zgłoszeniowego na stronie www,
  1. poprzez wykonanie połączenia telefonicznego na numer telefonu podany na stronie serwisu pogotowieagdrybnik.pl

jest równoznaczne z pełną akceptacją warunków regulaminu bez konieczności sporządzenia odrębnej umowy.

Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości, tzn. bez podanego numeru telefonu, pod którymi byłoby możliwe potwierdzenie zamówienia. Korzystanie przez Klienta z serwisu aagd przy wykorzystaniu innych środków porozumiewania się na odległość jest związane z koniecznością poniesienia przez Klienta kosztów połąc telefonicznego. Opłaty za koszty połączenia nie są pobierane przez Usługodawcę, ale przez dostawcę publicznie dostępnych usług, z których korzysta Klient. Koszt połączeń nalicza operatora usług telekomunikacyjnych, z których korzysta Klient. Opłata dla Klienta za połączenie z numerem telefonicznym udostępnianym przez Usługobiorcę do kontaktu z Klientem opłata za zwykłe połączenie telefoniczne, zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług telekomunikacyjnych, z którego korzysta Klient.

Klienci mogą w każdym czasie, bez ponoszenia kosztów uzyskać dostęp do Regulaminu za pośrednictwem odesłania internetowego (tj. linku) zamieszczonego na stronie serwisu aag jego wydruk.

Zakres, warunki i zasady korzystania z Serwisu

Serwis pogotowieagdrybnik.pl zobowiązuje się do świadczeń na rzecz Usługobiorcy usług w zakresie i na warunkach określonych w Regulaminie.

Serwis pośredniczy w kontakcie Usługobiorcy z Technikiem potencjalnie zainteresowanym wykonaniem zlecenia.

Serwis podaje poglądowe informacje dotyczące rodzaju i zakresu usług świadczonych przez współpracująch z nim Techników.

Serwis nie jest stroną Umów zawieranych pomiędzy Usługobiorcą i Technikiem i nie gwarantuje, że Usługobiorcy oraz Technicy mają możliwość zawarcia i wykonania Umowy. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje zawarta z chwilą skutecznego wypełnienia i zaakceptowania przez Klienta formularza kontaktowego albo każdorazowo z chw połączenia telefonicznego na numer telefonu podany na stronie serwisu pogotowieagdrybnik.pl i podania wymaganych do realizacji zlecenia danych.

W celu wykonania usługi, serwis pogotowieagdrybnik.pl zbiera dane, w tym dane osobowe Usługobiorcy, o których mowa w pkt V.4, przetwarza zebrane dane i udostępnia je bezpośrednio właściwym zakresie niezbędnym do wykonania usługi świadczonej drogą elektroniczną.

Zasady odpowiedzialności i postępowanie reklamacyjne

Serwis pogotowieagdrybnik.pl nie jest stroną Umowy i nie bierze odpowiedzialności za jej wykonanie przez Technika. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za usługi wykonywane przez Techników, w zamienne i materiały użyte podczas świadczenia usług oraz rozliczenia finansowe między Technikiem i Usługobiorcą.

Usługobiorca powinien przed wykonaniem zlecenia odpytać Mechanika czy posiada ważne Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarcze Dojazd do Usługobiorcy jest bezpłatny na terenie miasta, w obrębie którego świadczone są usługi przez Technika. W chwili gdy Usługobiorca nie podejmuje się wykonania usługi, Tech w wysokości od 50 zł za wykonaną diagnozę (w granicach miasta). Poza granicami miasta opłata ta zwiększa się w zależności od odległości. Jednak ostateczna wysokość opłaty pow ustalona bezpośrednio i indywidualnie między Technikiem i Usługobiorcą.

Technik powinien określić Klientowi przy wycenie naprawy czy na daną naprawę przysługuje gwarancja i na jaki okres.

Serwis pogotowieagdrybnik.pl nie rozpatruje reklamacji dotyczących wykonania Umowy przez Technika. W przypadku złożenia takiej reklamacji przez Usługobiorcę do serwisu pogotowieagdrybnik.pl, serwis niezw do właściwego Technika, pod warunkiem, że taka reklamacja będzie zawierać informacje pozwalające na identyfikację Technika i wykonanych usług, w szczególności imię i nazwisko wykonania Umowy, przedmiot reklamacji, dokładny opis zdarzenia, którego reklamacja dotyczy.

Ochrona danych osobowych

Serwis pogotowieagdrybnik.pl zapewnia Usługobiorcom tajemnicę komunikowania się w sieciach telekomunikacyjnych, zwanej dalej "tajemnicą telekomunikacyjną"

Informacje objęte tajemnicą telekomunikacyjną mogą dotyczyć:

  1. imienia i nazwiska Usługobiorcy,
  2. imienia i nazwiska Technika,
  3. numerze telefonu, z którego nastąpiło połączenie (numer telefonu Usługobiorcy)

Informacje objęte "tajemnicą telekomunikacyjną" mogą być przetwarzane przez Serwis tylko wówczas, gdy przetwarzanie ich jest przedmiotem usługi świadczonej Usługobiorcom, jest prawidłowego wykonania

Serwis pogotowieagdrybnik.pl jest administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych. Przetwarzanie danych osobowych Usługobiorców może dotyczyć danych

  1. Adres, pod którym ma zostać wykonana usługa
  2. Numer telefonu Usługobiorcy
  3. Rodzaj i marka sprzętu, który uległ awarii

Dane osobowe są przetwarzane jedynie w celu wykonania usług świadczonych drogą elektroniczną przez serwis pogotowieagdrybnik.pl na rzecz Usługobiorcy. Usługobiorca korzystający z usług św elektroniczną ma prawo wglądu w swoje dane, ich poprawiania i żądania usunięcia.

Dane osobowe Usługobiorców są udostępniane odpowiedniemu Technikowi, w celu umożliwienia bezpośredniego kontaktu Technika z Usługobiorcą i zawarcia Umowy.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niepodanie danych osobowych, może oznaczać brak możliwości świadczenia usług drogą elektroniczną przez serwis pogotowieagdrybnik.pl.

Postanowienia końcowe

W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 16, poz.93, z 1964r z późniejszymi zmianami), Ustawy o świadczeniu usług Prawa telekomunikacyjnego i ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.

Rozstrzyganie ewentualnych sporów wynikających z niniejszego regulaminu, zostanie poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania